Zamieszczone przez Purchawa
Commander słabo się przyjął, bo według mnie - zaznaczam że to moja subiektywna i niezbyt niezależna opinia, chociaż bardzo lubię Jeepy - był i jest nieudolną odpowiedzią na G-klasse, GL i LC.
Sam przyznasz, że Jeep mógł się nieco wysilić, a nie iść po kosztach i na płycie średniej wielkości terenówki budować coś klasy offroad premium czy suv premium jeśli można to tak nazwać.
Haldex do QD - jak pięść do nosa. Ale chyba nie powiesz, że QD jest lepsze od mercedesowskiego czy LR lub LC z 100% mechanicznymi blokadami



Bo od tego nie ma nic lepszego. No chyba że KRAZ. Tez z blokadami. I tu z uznaniem się wypowiadam,
Pisząc w którymś poście "od osi do osi to samo" miałem na myśli oczywiście płytę podłogową i zespół napędowy więc tu nie próbuję insynuować że są tam różnice.
Reasumując, nie będę dalej w polemikę wchodzić, bo nie lubię rozmiawiać z typem człowieka, który kupi kolejny wóz i będzie to np. Toyota, to i tak za wszelką cenę będzie udowadniać, że to własnie Toyota jest the best i że jest zupełnie wyjątkowa, choćby była motoryzacyjnym nieporozumieniem.
Strasznie irytujące jest kiedy ktoś twierdzi że coś jest najlepsze tylko dlatego, bo on to ma...
Octa była dla Ciebie prawie passatem?? No to mi Cię trochę szkoda, bo dla mnie Octa jest Octą.
Z pozdrowieniami.
Komentarz